Bestyrelsesmøde 09.01 2025

Dagsorden til bestyrelsesmøde: Torsdag den 9.01.2025 kl. 12.45 

Sted: Fælleslokalet, FrydenlundHuset 

Til stede: Irene, Lars, Leif, Lone, Rudolf, Susanne 

Afbud: Helle 

Referent: Lone 

Pkt. 1 Godkendelse af dagsorden: 

Godkendt 

Pkt. 2 Indkommen post, vi skal tage stilling til: 

Intet 

Pkt. 3 Orientering fra kassereren: 

Årsregnskab 2024 – til godkendelse af bestyrelsen. 

Regnskabet godkendt. 

Kassereren udarbejder budget for 2025 til forelæggelse på næste bestyrelsesmøde. 

Pkt. 4 Foreningens aktiviteter i 2025 

Kroppen i bevægelse – udehold. Indkøb af måtter? 

Måtter ved gymnastiksalen flyttes til Fitness området, så de kan benyttes udendørs. 

 Claudicatio – flytte til gymnastiksalen? 

I forbindelse med booking for 2025/2026 forsøges holdet flyttet til gymnastiksalen. 

Vi savner status på holdet, da vi ofte har oplevet, at holdet ikke har været til stede på planlagte tidspunkter. 

Fys.skolen kontaktes. 

•Floorball/pickleball – kan vi have begge på samme tid? 

Der er plads i sportssalen ved små hold. Tages op igen efter boldevent. 

Midlertidigt er der pt. plads til et par badmintonbaner. 

Tilbydes deltagere på nuværende hold. 

Gå-fodbold/motionsfodbold – hvad skal barnet hedde/være? 

Ved besøg hos senioridræt i Kolding, så vi gå-fodbold udøvet i ren form efter gå-fodboldregler. Så tanken opstod at vende tilbage til samme form hos os selv. Der var ikke tilslutning i bestyrelsen. Emnet er siden blevet forelagt holdet, hvor der heller ikke var tilslutning til at ændre på nuværende form. 

Pkt. 5 Booking hos Sport og Fritid 2025-2026 – senest 15.01.25. Lone 

Hvornår gå-fodbold inde/ude? 

Holdet forventes at starte ude i uge 17 – efter påske. Og flytter indendørs igen i uge 43. 

Pkt. 6 Fælles instruktørkursus af interesserede fra Fitnessholdet i eget 

regi. DAI afholder kurset. Skal vi gå med det, i håbet om at motivere flere? 

Vi arbejder på at tilbyde instruktørkursus snarest muligt. 

Rudolf kontakter DAI. 

Fitness ansvarlige åbne/lukke – to har meldt sig, men ikke som fast ansvarlige. 

Vi arbejdere videre på en mere stabil løsning. 

Pkt. 7 Efterspørgslen på flyers er gået i stå efter medlems reaktion.

Vi skal indhente godkendelse, hvis medlemmer kan genkendes på anvendte fotos. Hvordan kommer vi videre? 

Der vil blive udarbejdet flyers kun med tekst og ugeoversigt. 

Foreningsbanner på stilstand? 

I lighed med flyers udarbejdes banner kun med tekst. 

Rudolf tager ansvar for det. 

Pkt. 8 Generalforsamling i 2025. Hvornår? 

Der afholdes ordinær generalforsamling i FrydenlundHuset torsdag den 27.03.25 kl. 18.30. Der vi være spisning kl. 17.30. 

 Tidsfrister – indkaldelse primo februar. Dagsorden udsendes senest 2 uger før GF. 

Dirigent og referent – foreslåede kandidater spørges. 

 Pkt. 9 Tilskud og fondsansøgninger: 

 Tilskud til ældreidræt – ansøgning fra medio januar 

 Danne overblik over relevante fonde, vi kan søge. Der arbejdes løbende på at finde muligheder efter behov. 

Pkt. 10 Arrangementer: 

 Boldspil for alle – Skal vi finde en ny dato? 

Ny dato bliver onsdag den 24.04.25 kl. 10-14. Samtidig med aktiviteten, vil vi gerne kunne tilbyde en fitness seniortest, som DAI står for – og vi skal have en aftale på plads. 

Skal vi have udflugt i år? 

Vi vil finde en anden form for socialt samvær i juni måned, end udflugt. 

Pkt. 11 Vi har brug for en gennemgang af foreningens vedtægter mhp  

på justeringer. Lars, Irene, Lone 

Næste møde torsdag den 6.02.25.kl. 12.45 i FrydenlundHuset